.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش غیرمجاز 25 درصد سموم کشاورزی در گلستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: 25 درصد سموم کشاورزی در استان گلستان به صورت غیرمجاز فروخته می شود.

مصطفی مصطفی لو در همایش تشکلهای مرتبط با این معاونت در گرگان افزود: فروش غیرمجاز سموم موجب بروز برخی مشکلاتی می شود که باید با نظارت بیشتر از این روند جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: این استان قطب مهم کشاورزی کشور بوده که 5.3 درصد شاغلان در این بخش فعالیت دارند.

وی میزان تولیدات کشاورزی استان را 3.6 میلیون تن اعلام و اضافه کرد: از این مقدار دو میلیون و 950 هزار تن محصولات زراعی است.

به گفته مصطفی لو، این استان در زمینه تولید برخی محصولات کشاورزی رتبه های اول تا سوم کشوری را داراست که نشان از قابلیت بالای این استان در این بخش است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان داشت: بحث امنیت غذایی از رسالتهای است که کشاورزی با آن مواجه بوده و امروز انبارهای پر از غله و غذا امنیت برای جامعه و افراد به وجود می آورند.

وی یادآور شد: بحث امنیت غذایی نیاز به سیاست دارد و یک اهرم سیاسی محسوب می شود و برای توسعه بخشهای مختلف باید به بحث امنیت غذایی توجه شود.

وی مشکل کمبود آب را از مشکلات جدی استان گلستان برشمرد و گفت: باید برای رفع این مشکل آبهای سطحی و عمقی را ساماندهی کنیم تا دچار بحران نشویم.

مصطفی لو عنوان کرد: برگزاری چنین نشستهایی باعث می شود که خود را در زمینه کشاورزی به روز کنیم و باید به جایگاهی برسیم که از توانمندی نیروهای متخصص در این بخش نهایت استفاده شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان داشت: در حال حاضر در بخش زراعت، نظارت در مزارع تکثیر بذر، برنج، علوفه و .. به بخش خصوصی واگذار شد که بازدهی خوبی داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.235 seconds.